Roel

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van wat ik heb meegemaakt en om praktische informatie te geven.

Ik ben momenteel niet op reis maar wil mijn ervaringen van mijn afgelopen reis naar Iran met jullie delen. Mogelijk volgt er nog info van andere reizen die ik heb gemaakt.

Schroom niet om me te mailen met praktische vragen over wat dan ook. Ik heb zelf ook veel gehad aan blogs en info van anderen. Je hebt zo vaak betere en meer up-to-date info.

Over mijn reis

Mijn reis naar Iran.

Bezochte landen

Ik heb 37 landen (15%) bezocht:

België, Costa Rica, Cuba, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ghana, Griekenland, Iran, Italië, Kaapverdië, Kenia, Kroatië, Lesotho, Luxemburg, Marokko, Mozambique, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oeganda, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Rwanda, Slovenië, Spanje, Swaziland, Tanzania, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Wit-Rusland, Zuid-Afrika, Zwitserland.